Vårterminen 2020

Tisdagskurs MediYoga 

Tisdagar: 9.15-10.30.  Start 14/1
Vi gör ett pass i MediYoga. Passet utförs sittande och liggande. Behöver du sitta på stol går det utmärkt. 

Plats: Kvarterslokalen på Vintergatsvägen 53 i Storvreta 


Tisdagar kl 9.15-10.30 14/1-12/5. (16 ggr) Ingen yoga på sportlovet (18/2) eller påsklovet (7/4)

Kostnad: 2400 kr

BOKA-TIDIGT-rabatt: på denna kurs. 2160 kr (10 % rabatt) vid bokning innan jul.  
Anmäl dig till maria@mariasyogastund.se

Drop in

Det går att komma på drop in vid enstaka tillfälle under pågående måndags- eller tisdagskurs.
Kostnad 175 kr/gång
Anmäl dig till maria@mariasyogastund.se


MediYoga på måndagkvällar!

Upplev hur det känns att under vårterminen 2020 börja dina veckor med MediYoga. Förhoppningsvis ger det dig en skön, stressfri start på veckan och i bästa fall en känsla som håller i sig hela veckan!

Plats: Kvarterslokalen på Vintergatsvägen 53 i Storvreta

Del 1: Måndagar kl 18.45-20.00. 10 tillfällen 20/1-30/3 (obs ingen yoga på sportlovet 17/2)
Kostnad: 1500 kronor

Del 2: Måndagar kl 18.45-20.00 20/4-25/5 (6 ggr)
Kostnad: 900 kronor

Rabatt: Om du anmäler dig till både del 1 och del 2 samtidigt får du 10 % rabatt på hela terminen, dvs 2160 kr för 16 ggr, ordinarie pris 2400 kr.

Anmälan till: maria@mariasyogastund.se


Praktisk information

Plats

Kvarterslokalen på Vintergatsvägen 53, Storvreta

Några parkeringsplatser finns bredvid lokalen. Buss 115, hållplats Vintergatsvägen.


Anmälan och betalning

Anmäl dig till: maria@mariasyogastund.se

Anmälan är bindande eftersom det är begränsat antal platser

Jag skickar ut faktura för kursen när du fått bekräftat att plats finns. Betalning önskas via bankgiro (uppge namn och tid för passet)

Förhinder och ta igen

Skicka ett mail  vid förhinder. Om jag blir sjuk vid något tillfälle förlänger jag terminen på samma veckodag samma tid.  Missat tillfälle kan även tas igen då. Vid förhinder går det bra att ta igen på annan parallell kurs också.

Inför passet

Yoga gärna i sköna kläder som känns bekväma att röra dig i

Ta med yogamatta och filt till vilan

Undvik att äta en större måltid timmarna innan passet

Sätt telefonen på ljudlös och utan vibration under passet så att vi alla får en skön ostörd yogastund

Prata med låg volym i rummet innan passet och respektera tystnaden under passet

Praktisera yogan utifrån din kropp och dina egna förutsättningar